Вступ
Розділ 1. Творчі здібності школярів як психологічна проблема
1.1 Теоретичні засади розвитку творчих здібностей школярів підліткового віку
1.2 Зміст та форми поняття «творчі здібності»
1.3 Психологічні особливості школярів підліткового віку
1.4 Основні методики формування творчих здібностей у підлітків
Розділ 2. Психодіагностичні методики для дослідження творчих здібностей та творчого потенціалу школярів підліткового віку
2.1 Опитувальник креативності Джонса
2.2 Діагностика рівня невербальної креативності (творчих здібностей)
2.3 Самооцінка творчого потенціалу особистості
2.4 Діагностика особистісних творчих здібностей (Є.Є. Тунік)
Висновки
Список використаної літератури
Буковська О.І.
кандидат педагогічних наук
ліцей «Престиж» м. Києва
Васильєва Д.В.
лабораторія математичної і фізичної освіти
Інституту педагогіки НАПН України
Побудова інноваційного освітнього середовища
Буковська О. І
Буковська О. І. – к.пед.н.,
заступник директора з НМР ліцею «Престиж» м. Києва